Înscrierile la Campionatul de Fotbal „Charity Cup League” Deva se fac până în 26 august 2011

Campionatul de Fotbal  Charity Cup  este organizat de Biserica Baptista “Sfânta Treime” din Deva în colaborare cu Clubul Sportiv Navobi Charity Cup din Iași, şi se va desfășura în zilele de 2, 3 Septembrie, 2011, in Deva.

Obiectivele Competitiei:

  1. Motivarea si implicarea comunitatii locale in actiuni caritabile prin sport
  2. Strangere fonduri in scop caritabil (investim banii in copii orfani si persoane fara posibilitati financiare)

–          In ultimii doi ani prin intermediul acestor campionate s-a format lotul echipei nationale a romaniei de fotbal de strada.

  1. Incurajarea unui mod de viata activ si sanatos
  2. Conectarea comunitatilor romanesti de pe intreg mapamondul (SUA, EU, Australia, Romania) prin actiuni sociale care au la baza sportul

Viziune: “Cel mai mare turneu de amatori NON-PROFIT din lume pana in 2015.”

Parteneri Permanenti: Federatia Romana de Fotbal, Directia Judeteana pt Tineret si Sport IASI, Coca Cola, Little Texas – Iasi, Quartz Matrix.

“Make Life Count”

Sportul in general, si fotbalul in particular are puterea de a uni oamenii si comunitatile. Este mai mult decat o modalitate de relaxare atunci cand scopurile jocului depasesc miza unui meci. Sportul formeaza caractere puternice si aduce resurse in locurile unde este practicat. Ficare competitie majora din lume (Cupa Mondiala la Fotbal, Jocurile Olimpice, competitiile de tenis s.a.) are meritul de a relansa economia unei zone, a unei tari sau chiar a unui contitent.

Prin intermediul sportului Charity Cup a reusit sa adune resurse umane si financiare prin care a influentat in mod unic viata a mii de oameni. Echipe medicale trimise in Honduras, Moldova, Mexic si Romania, cabinete dentare, educarea si formarea copiilor din orfelinate, sprijin material si moral oferit persoanelor aflate in nevoi, copii talentati sustinuti in efortul lor de a-si indeplini un vis, toate acestea si multe altele nu ar fi fost posibile fara un turneu de fotbal.

Dave Ramsey, consultant financiar renumit, afirma in cadrul conferintelor sale: “sunt doar doua lucruri care poti sa le faci cu banii: poti sa te distrezi si poti sa ii daruiesti. Cea mai frumoasa distractie este atunci cand daruiesti banii si vezi schimbarea pe care o aduci in viata altor oameni.” O aplicatie buna la acest sfat este participarea la un campionat de binefacere. Mai apoi fiecare din noi poate decide cum sa-si continue impactul social in afara competitiei.

Misiunea noastra este sa mergem mai departe, sa spargem granitele indiferentei, sa deschidem noi oportunitati de a ajuta societatea sa-si regaseasca un curs normal de evolutie. Multumim pentru participarea in cadrul evenimentelor noastre, pentru incredere si mai ales pentru sustinerea pe care o aduceti in cadrul organizatiei. De acum jocul are alta semnificatie.

Inscrie o echipa in competitie:

Adi Balta – Director Eveniment Deva

Tel.: 0752 300 509 / E-mail: adibalta86@gmail.com

Taxa de participare: 450 lei/echipa (acopera costurile de organizare, cupe, medalii, premii, teren)

Te rugam sa confirmi participarea, prin achitarea taxei pana la 26 august 2011. (locuri limitate la max. 16 echipe)

Condiții de participare:

  • echipele sunt formate din membrii, prietenii si (sau) apartinatorii unei singure biserici evanghelice (Asociații, Organizații, Instituții, etc)  – maxim 10 persoane, indiferent de varsta si pregatire (persoanele minore, trebuie sa posede acceptul semnat al unuia dintre parinti sau a sustinatorului legal). Se accepta echipe formate din jocatori apartinatori a max. 3 biserici evangelice diferite doar daca acestia fac dovada ca nu au posibilitatea de a forma o echipa in cadrul bisericii din care fac parte.
  • se acceptă 2  ”prieteni” care nu sunt membri în biserica/organizația/asociația/etc. ”Prieten” este considerat acel jucător care participă la activitățile echipei/bisericii/asociației/etc. cu cel puțin 3 luni înaintea competiției. Echipele care reprezintă misiuni/biserici/asociații/etc. mai noi de 5 ani pot avea mai mulți jucători ”prieteni”, cu acordul organizatorilor
  • Nu pot participa in cadrul competitiei sportivi activi in Liga 1,2,3 de fotbal in competitii afiliate UEFA.
  • în cazul participarii unor organizatii/asociații/instituții/etc., acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: declaratia de misiune sa fie in acord cu crezul evanghelic; jucatorii sa fie angajatii organizatiei/asociației/etc; organizaţiile/asociaţiile/misiunile creştine NU au dreptul la cele 2 relaţii extra (numite mai sus cu termenul de “prieteni”); bisericile de unde provin au prioritate in a-i selectiona la echipa lor.
  •  echipele sunt inscrise numai pe baza unui tabel tip, avand stampila si semnatura pastorului (conducatorului) bisericii (organizatiei) in dreptul fiecarei . Fiecare persoană participantă va juca pe baza unei legitimaţii avizate de A.C.S. Navobi Charity Cup şi medicul de familie. În cazul in care intr-un meci un membru al echipei joaca fara legitimatie, echipa pierde cu 0-3
  • transferul de la o echipa la alta este admis cu maxim  60 de zile inainte de competitie, cu acordul celor 2 echipe si a Charity Cup. Costul de administrare este de 10 lei.
  • echipele inscrise vor contribui fiecare cu suma de 450 RON (cheltuieli de organizare si donatie pentru complexul sportiv) – suma nerambursabila in caz de neparticipare sau eliminare din competitie.
  • echipele trebuie să aibă echipament corespunzător de joc cu numere pe tricou și mingi pentru încălzire
  • drepturile  de a vinde, a promova, a face reclama, fotografii, video, etc. aparțin exclusiv echipei organizatoare CC. Dacă sunt persoane sau firme care doresc să fie parteneri în organizare, oferim contracte avantajoase de publicitate.
  • organizatorii își rezervă dreptul de a invita și selecta echipele participante.
  • fiecare echipa se va supune regulamentului de participare al competitiei.
  • INSCRIEREA se va putea face până la 26 AUGUST 2011, iar  TRAGEREA LA SORŢI a grupelor și a meciurilor va fi tot pe 29 August ..   ora 19:00. Capii de serie vor fi desemnați după locul ocupat de echipele participante în ediția precedentă.

Regulamentul competitiei:

  • 1+5 jucatori, maxim 4 rezerve, schimbari nelimitate, anuntate si efectuate cand jocul este oprit, prin dreptul băncii de rezervă care se află în zona de apărare a echipei. La pauză, echipele vor schimba băncile de rezervă.
  • In grupe,  sferturi și finala mică: 2 reprize de 15 minute, 5 minute pauza; în semifinale si finala mare 2 reprize de 20 minute, 5 minute pauză.
  • Sistemul va fi pe grupe, se califica in sferturi sau semifinala primele echipe din fiecare grupa  pierzătoarele joacă în finala mică și castigatoarele în finala mare.
  • Numărul maxim admis este de 16 echipe. Daca se înscriu mai mult de 16 echipe, au prioritate echipele:
    • care au mai participat la campionatele organizate de Navobi Charity Cup
    • care s-au înscris primele în competiție
    • care doresc să se afilieze cu Asociația CC pentru a organiza în orașele lor competiții sportive CC.
  • Capii de serie sunt echipele care au ocupat primele  pozitii in editia precedentă.
  • În sferturi de finala, semifinale si finale, in caz de egalitate la sfarsitul timpului regulamentar de joc, se executa cate 3 lovituri de la 7 m pentru departajare de fiecare echipă, de către jucătorii aflați în teren la sfârșitul meciului.
  • Se interzic deposedarile prin alunecare – se acorda lovitura indirecta. După 5 sanctiuni de echipa (fără loviturile indirecte) pe repriza, la urmatoarele sanctiuni (a6-a, a7-a, etc.) se executa o lovitura libera de la 9 m. La pauză se anulează sancțiunile acumulate.
  • Cartonasul galben – eliminare 3 minute; cartonasul rosu – eliminare 5 minute, cu drept de inlocuire.
  • Persoana care primeste cartonasul rosu nu are drept de joc in meciul urmator, sau, in functie de fapta savarsita, este eliminata din competitie
  • La 2 cartonase galbene in acelasi meci – cartonas rosu, iar la 3 cartonase cumulate in campionat, jucatorul este sanctionat cu o etapa de suspendare
  • Se pot acorda cartonase galbene sau rosii, jucatorilor de pe banca de rezerva sau inafara jocurilor, daca au atitudine nesportive
  • Cartonasul galben – 5 lei; cartonasul rosu – 20 lei, se achita la sfarsitul meciului, altfel echipa nu poate participa la meciul urmator sau este sancționată cu 0-3
  • Înaintea fiecarui meci, capitanul de echipa trebuie sa completeze foaia de arbitraj cu numele si numarul de pe tricou al fiecarui jucator şi să prezinte legitimaţiile vizate oficialilor
  • Contestatiile cu privire la un jucator, sau arbitraj, trebuiesc depuse la masa oficialilor de capitanii de echipa, printr-o cerere scrisa, in cel mult 30 minute de la sfarsitul partidei contestate; raspunsul la contestatiile depuse va fi dat in cel mult 60 minute de la depunere – orice contestatie care nu indeplineste conditiile mentionate, nu se ia in considerare
  • Oficialii competitiei pot interveni in cazul unei greseli de arbitraj, sau daca observa o infractiune in timpul partidei, cerand sanctionarea cu cartonase galbene sau rosii, anularea unei decizii, rejucarea meciului sau excluderea din campionat a celor care nu respecta regulamentul competitiei
  • Criteriile de departajare in cadrul grupelor: puncte, meci direct, golaveraj, numar de goluri marcate, numar de cartonase rosii, galbene primite de echipa, media cea mai mica de varsta a echipei
  • Se vor acorda: minim 3 meciuri de echipă, diploma de participare, cupa pentru locul I (transmisibila in fiecare an, la 3 victorii cupa se pastreaza); premii pentru cel mai bun portar si jucator, golgeter si cea mai fair-play echipa si galerie.
  • Echipele care nu vor respecta conditiile si regulamentul de participare vor fi sanctionate sau excluse din competitie. Organizatorii îşi rezervă dreptul de a selecta echipele participante.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a alcatui, modifica si aplica regulamentul competitiei!

Anunțuri

, ,

  1. Deva: Charity Cup League, 2-3 septembrie 2011 « Hunedoara Evanghelică
  2. Încă 4 zile de înscrieri « Hunedoara Evanghelică

Scrie un comentariu

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 4.966 de urmăritori

  • e v e n i m e n t e :

    ►... CLICK pe imagine

  • Z I A R U L = informaţie pe hârtie

    Evenimentele există. Hunedoara este şi evanghelică.

    Ne lipseşte încă fluidizarea informaţiei, promptitudinea şi lucrul în echipă (un colectiv de redacţie "self-motivated"), spiritul jovial şi curajul de a schimba şabloanele învechite. Ne lipsesc aceste lucruri, nu în sensul că nu le avem, ci în sensul că facem uz de ele mult prea puţin.

    Poate că este vremea să vorbim la trecut! :)

    Doamne ajută!

    Dacă CREZI că locul tău e alături de noi, CONTACTEAZĂ-NE !

    “Good ideas are common - what's uncommon are people who'll work hard enough to bring them about”-A.B.

  • Parteneri

  • de Interes

  • Judeţe Evanghelice

  • Flickr Photos

%d blogeri au apreciat asta: